AKG K830-BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AKG K830-BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

bkorswagen 21-08-2015
Geschreven voor: AKG K830-BT

Heb de koptelefoon ruim 2 jaar, klinkt heel goed, redelijk lichtgewicht, maar is helaas nu ineens onbruikbaar wegens een kapotte accu. Duurzaamheid voor dit niet echt voordelige koptelefoontje is dus 0 geen aanrader dus. Batterij lijkt onvervangbaar en moet gesoldeerd worden. Daarom in gebruik een fijn ding, maar toch frustrerende aankoop. Gelukkig nog een B en W (op draad) P 7 liggen. Gisteren maar een BT in ear JBL sport gekocht. Hopelijk wordt ik hier gelukkiger mee.

Richard1980Kk 20-04-2011
Geschreven voor: AKG K830-BT

Ik gebruik deze Bluetooth hoofdtelefoon nu ruim 3 maanden met mijn iPhone en mijn iPad. Draag comfort en geluidskwaliteit is bovenverwachting. Ik had gedacht dat een Bluetooth hoofdtelefoon niet zo goed zo klinken. Het geluid is heerlijk helder en heeft een prima bas. Ze klinken in ieder geval een heel stuk beter dan mijn Apple in ear oordoppen. Op de iPad werkt de hoofdtelefoon perfect en heeft hij nog best een goede radius wanneer je van je iPad weg loopt. Gebruik ik de headset met mijn iPhone 4 op straat dan krijg ik soms dat het geluid heeeel af en toe happert. Je kunt via de hoofdtelefoon je nummer skippen en pauzeren. De knoppen zitten echter op je oren en het is in het begin dan ook even wennen voordat je ze feilloos kunt bedienen.
Deze hoofdtelefoon heeft een oplaadbare batterij die opgeladen word via USB. De headset houd het in mijn test zo'n 8 uur vol voordat je een piep geluidje krijgt die aan geeft dat de batterij leeg is.

Al met al kan ik deze Bluetooth hoofdtelefoon van harte aanbevelen met IOS apparaten.